Kawan2Ku

09 Disember 2013

Rahsia Yang Bukan Lagi Rahsia....

Posted by Dalia Hassan at Isnin, Disember 09, 2013

Tadi, dari siang bawa ke malam aku ber wechat dengan bespren aku dari kecik... Manek.. kelakar rasa bila dia bukak cerita lama... ye la...
banyak gak yang dia tau pasal aku... nama pun bespren.. cuma ada satu rahsia yang memang aku simpan sorang2... tak pernah bagitahu sesiapa termasuk dia...

Tapi.. hari ni aku dah bagitahu dia rahsia aku tu... kalau dulu memang aku segan nak cerita, tapi sekarang tak ada apa yang nak disegankan... semua tu dah jadi kenangan... kenangan manis kalau diingat2kan semula...

Alkisah... dari aku darjah enam sampai tingkatan lima aku minat kat sorang mamat ni...tua setahun dari aku... nama dia RR... dan bila aku cerita kat Manek, dia kata kali terakhir dia jumpa RR kat Subang coz RR ni pun sama macam dia, TUDM... aku dengar je Manek kata RR ada kat Subang.... whattttttttt??? Subanggggg!!!!! hahahhaha aje gila kalau asben aku tau bini dia sewel macam ni... tapi rasanya dia memang dah tau... hahahhaa...

 Nasib baik la asben aku ni sporting... dulu masa Manek masih kat Subang, dia la yang aku bawak lepak2 kat kedai mamak dengan si Manek ni... at least asben aku kenal dengan bespren aku nan seorang ni... hahaha! sama2 sewelllll....




0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea