Kawan2Ku

27 Disember 2013

Dan Apabila Kesengalan Melanda...

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Disember 27, 2013
Assalamualaikum wbt....

Pagi tadi, encik asben keluar seawal jam 4.30am untuk ke terminal bas Shah Alam kerana menunggu barang yang dipesan dari Kelantan yang dihantar melalui bas (kiranya tumpang bas untuk bawa barang2 tu dari Kelantan)... Supplier kata bas dijangka tiba di terminal Shah Alam seawal jam 5am... sebenarnya memang kerap encik asben aku ni order barang dari sana dan kebiasaannya bas akan sampai tepat pada masa (atau kadang2 lewat dlm 10-15minit jer)...

Lebih kurang jam 6.40am encik asben sms aku bagitahu yang bas tak sampai lagi.. menyirap jugak darah aku sebab biasanya 6.40 tu aku dah keluar rumah untuk pergi kerja... aku bukak semula tudung, kemas apa2 yang patut kat rumah tu.. pukul 7.10am baru encik asben gerak dari Shah Alam...

Dah takder benda nak buat (anak anak masih lagi tidur), kat bawah ni la keje aku sementara tunggu asben sampai... towel dan cermin mata anak yang jadi mangsa... hehehe... sekali sekala mama nak tingtong skit, apa salahnya kannnnnn... hehehe

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea