Kawan2Ku

11 Disember 2013

11.12.13

Posted by Dalia Hassan at Rabu, Disember 11, 2013
11.12.13

Tak ada apa yang menarik pun berlaku hari ni... cuma... Selangor cuti sempena hari Keputeraan Sultan Selangor.... cuti pun bosan juga sebenarnya... tak ada apa aktiviti yang boleh dibuat sebab encik asben keje... tinggal aku dengan baby Arissa je la kat rumah... Ainul masih kat rumah atok dia kat Johor sempena cuti sekolah ni...

Tapi sepanjang hari aku berwechat dengan bespren aku sejak kecik.. Manek... memang dari dulu tak kering idea kalau berborak dengan dia... penat berborak kami berbalas pantun... penat berpantun kami berdrama... hahahha... pengsan..

Oh... tapi aku sempat buat puding roti dan sos kastad yang ohsem ni... jemput makan...


hebat kan cara kau berdiet Dalia... kalau macam ni, bukan berat makin turun tapi berlumba2 naik... haishhhhhhh!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea