Kawan2Ku

01 Mei 2012

Rendang Ayam Cik Nisha

Posted by Dalia Hassan at Selasa, Mei 01, 2012
Jumaat dua minggu lepas, kami buat makan2 di ofis, dan jumaat baru lepas ni pulak, kawan aku, Nisha Matrus hantar rendang ayam dan nasi himpit pulak untuk kami... Syukur Alhamdulillah... murah rezeki....

Untuk pengetahuan korang, aku kenal dan jadi rapat dengan nisha ni masa filem Taikun shooting kat Ipd aku keje ni... sejak tu la kami jadi geng... dia peramah, aku pulak gila2 jenis dok mengusik orang... tu yang kami jadi ngam tu... dalam masa yang sama, Tuan Naser pun rapat jugak ngan nisha (sebab tuan pun ada berlakon dalam Taikun tu)... Tu yang dia masakan rendang ayam untuk aku dan tuan, tapi yang bagusnya, satu trafik pun leh makan sebab dia bawak banyak... thanks nisha... lain kali boleh bawak lagi....

Nisha dan pembantunya....

Tuan Naser... Pandang apa ntah, kan gambar jadi tak cantik.. huhu!

Rendam Ayam terbaikkkk... yummieeyy!


Owh! Lupa nak cakap... Cik Nisha ni make up artis... Banyak juga filem dan drama yang melibatkan dia sebagai jurusolek... Esok, dia akan mula untuk shoot filem Adnan Sempit 3.... terbaik lah Nisha... Semoga Nisha berjaya dalam kerjaya!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea