Kawan2Ku

05 Mei 2012

Nyanyi Suka Suka

Posted by Dalia Hassan at Sabtu, Mei 05, 2012
Ha! Ni la aktiviti aku petang tadi... tetiba je kena nyanyi lagu yang aku tak pernah nyanyi... Lagu Bila Cinta, OST Lagenda Budak Setan. Nasib baiklah aku pernah dengar lagu ni sebelum ni, boleh jugalah aku nyanyi dengan bantuan lirik (walaupun suara aku tak sedap pun..) lantaklah... yang penting, aku dah mula suka dengan lagu ni... thanks pada my pren Aiman sebab sudi jadi gitaris... :)

2 comments:

Shahazrin berkata...

x dengar pun suara.. kat mana nie...

Dalia berkata...

Azreen, nyanyi membelakangkan kamera, tu yang suara sayup2 tu... Hehehe...

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi komen!

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea