Kawan2Ku

21 Ogos 2015

Jalan - Jalan Cari Makan : MEATBALL DAN KARIPAP IKEA

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Ogos 21, 2015
Assalamualaikum wbt..

Al kisah.. begini ceritanya...

My bespren, Manek wechat aku mintak tolong aku pergi IKEA belikan dia botol air kaca ni, sekarang ni tengah sale RM5.90 je... aku pun ok la.. memandangkan hari ni aku memang off... Lagipun tak salah rasanya tolong dia belikan.. dia kan jauh nun di utara...

Jem otw nak ke IKEA padahal kalau ikutkan tak sampai 15 minit dah bleh sampai kalau dari rumah.. so.. apalagi.. selfie lah!!!
                                         


Ni la botol kaca yang Manek minta aku belikan... aku pun terjebak sekali beli untuk aku... yerla.. botol kaca ni lebih baik penggunaannya daripada botol plastik.. cuma kena jaga betul2 la takut jatuh.. pecah..


Bila sebut IKEA je, terus teringat kat Meatball ngan karipap IKEA.. nyum nyum sedapnyaaaaa... meleleh terus air liur aku ni... haha!

Punyalah gigih beratur.. akhirnya... Meatball IKEA telah bertukar tangan...




Bismillah....

emmmm.. takder lah sedap sangat Meatball IKEA ni... hahaha!

dalam kereta plak makan karipap IKEA ni panas2. Ya Allah... nikmatnya... 

HA HA HA! ( Gelak orang lapar sebab tak makan dari pagi )

------------------------------------------------------------------------

Alia : Teringat semalam kat opis masa makan2 sempena besday terakhir Sarjan Meor dalam PDRM. En Adam tanya aku...

"Dalia... ko nak jadi pengacara tak??"

Aku tetiba pelik kenapa Adam tanya aku camtu... dengan muka pelik dan tertanya-tanya, aku tanya dia pengacara apa?

Dia jawab;

"Aku bukan apa... aku tengok dari tadi ko makan tak berhenti padahal orang lain dah keluar masuk berganti orang... dah sesuai dah tu kalau ko jadi pengacara jalan2 cari makan"

huh! kuang ajaqqqq! nak kata aku kuat makan la tu padahal dia majlis dah nak abis baru dia muncul....

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea