Kawan2Ku

16 Ogos 2013

Jalan - Jalan Cari Makan : Kenny Rogers Roaster

Posted by Dalia Hassan at Jumaat, Ogos 16, 2013

Sebenarnya... dari bulan puasa hari tu aku dah mengidam nak makan KRR ni.. tapi plan nak berbuka puasa dengan opismate pun terbantut sebab tak dapat cari masa yang sesuai.. kalau bulan ramadhan tahun lepas sempat lagi ber iftar di KRR bersama geng, tapi tahun ni tak sempat.. Cuma sempat berbuka puasa bersama geng Dejavu Di Kinabalu di Maeps Serdang..

Dan akhirnya hari ni dapat jugak aku melepaskan kerinduan nak makan KRR ni.. oleh sebab kawan2 yang lain masih dalam tempoh bercuti raya sakan (ayat jeles sbb tak cuti) so yang pergi hari ni cuma aku, sue dan faizah.. okla kan.. kalau nak tunggu yang lain lain tu ada, entah bila agaknya aku dapat makan KRR ni... aku bukan apa, takut kempunan jer.. tak pasal pasal kena lari redah hutan sebab nak cari batu belah batu bertangkup...

"Batu Belah Batu Bertangkup... Makanlah Aku Telanlah Aku... Aku Kempunan Kenny Rogers Roaster..."

huh! Sangat tidak sesuai...

Muffin yang sentiasa menjadi idaman...


Jemput tengok....
Tapi walau macamana pun kelazatan Kenny Rogers Roaster, Subway tetap dihati.. hahahaha! (camana la nak kurus ni??? mimpi!)


Ok.. lepas ni harap harap KRR yang belanja makan kat KRR.. ok?? (hanya yang faham jer boleh faham... hhhahahah)

Sengal...

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

0 comments:

Catat Ulasan

PayPal

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.
 

D'Alia Gallery Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea